Mød vores kunder

Lastbil bakkede ind i bilen

Tilbage til kundeoplevelser

Benni

“Selvom vi havde to skader på to uger, blev vi mødt med forståelse og imødekommenhed”

Da Benni Gür fra Glostrup meldte hele to skader på familiens biler med kun en uges mellemrum, oplevede han heldigvis både forståelse og god service hos sit forsikringsselskab, Alka.

“Min kone havde parkeret foran Netto, da en lastbil med varer desværre bakkede ind i hendes bil. Heldigvis kunne jeg mandag tage kontakt til Alka, der hurtigt sørgede for, at vi fik repareret bilen uden problemer, ” fortæller Benni.

God behandling ved begge skader
Uheldet foran Netto var desværre ikke det eneste, Benni og hans kone oplevede.

“Desværre var min kone uheldig igen en uges tid efter, og kom med vores anden bil til at køre ind i en forankørende bil grundet en misforståelse. Altså en selvforskyldt skade denne gang. Jeg kontaktede Alka med det samme og blev endnu engang mødt med forståelse og imødekommenhed. ”

Faktisk viste det sig, at skadesbehandleren var den samme begge gange, hvilket skabte genkendelighed og ro hos Benni og hans kone. I begge tilfælde hjalp skadesbehandleren Benni uden problemer - også selvom skaderne lå tæt.

“Jeg har aldrig haft hverken bøvl eller problemer med Alka, og derfor har jeg også ofte anbefalet dem til mine venner. De snakker et sprog, der er til at forstå, og det sætter jeg stor pris på, ” slutter Benni Gür.